Jesus realizada en SaludSalud mental · hace 5 años

¿Estoy deprimido y tengo una obsecion hacia un personaje ficticio?

Bien...estoy deprimido porque siempre e estado solo nunca e sentido que es ser amado por alguien...hai comienza mi obsecion...siempre me a gustado POKéMON y...me e enamorado de...Serena la nueva antagonista de este...y me obsecione mucho hasta ese pnto el de enamorarme de ells ... Se que suena loco lo es...pero es la verdad y...cada noche sueño con ella y ya no me siento solo....soy feliz con eso...hasta que llegó aquel dia ... Le había pedido a dios que me dejara estar Con ella que me diera una señal...y llego en un sueño ella me dijo que si me moría iva a estar con ella y para estar con ella necesitó morir...por eso vengo aquí para que me digan que hacer... Yo había pensado en suicidarme pero no se....

Que hago AYUDAAAAAA

6 respuestas

Calificación
  • hace 5 años
    Mejor respuesta

Sé como es sentirte solo pero no te suicides. Yo he tenido también depresión y también estoy obsesionada con un montón de personajes de anime (también he soñado con ellos) jaja. Pero en serio, no te suicides porque esa no es la solución. Te estarías perdiendo un montón de cosas y llegará un día en el que encuentres a una persona que te quiera y te adore; nadie está solo para siempre. Hasta entonces, disfruta de la vida, el amor no lo es todo.

• Juniorhace 5 añosDenunciar

Si el amor no lo es todo, nada tendria sentido....
      Simplemente ama lo que haces y lo que tienes.

• hace 5 años

Al parecer, eres un otaku, o... para a ya vas.

No se que edad tengas, pero deja de ver carocaturas y trata de instruirte cosas buenas, coje un libro bueno.

Expresa lo que sientes hacia una persona, aveces pensamos que nadie noa quiere, pero la realidad es otra, cuando vemos la vida de esa manera tan mediocre siempre pensamos en lo negativo y pensamos ideas que nada que ver.

Te sugiero leer el libro los 4 acuerdos toltecas, ese libro te ayudará a entender todo lo que pasa alrededor.

Deja de ver anime y haz cosas diferentes, ya sea correr en patines, o skate corer, etc.

• Anónimo
    hace 5 años

Ever heard of the law of telegony aka law of first male? Most thoughts and dreams are from demons; demons never do good. Sleep fully clothed; pray the Jesus prayer; talk to your local Orthodox Christian priest.

Orthodox Christian nuns dress appropriately.

When a man dresses up as girl, demons of homosexuality get attached to him; and vice versa.

Only lawful relationship is between husband and wife.

Fornication, adultery, and sodomy are big sins.

Oral, anal, masturbation, surrogacy, contraceptives, fetishes, etc. are always forbidden.

Contraceptives are early abortion.

Aborted kids go to hell for 33 and a half years;

for each aborted a demon is released from hell.

Abortion leads to breast cancer.

Antichrist's people walk naked.

Christ's people walk clothed.

Women have long hair.

Woman wears a head-scarf tied at the front.

Women don't wear make-up because it's made from cells of aborted fetuses and it puts a stain on the image of God.

Women don't wear pants.

Women wear non-revealing dresses.

Men wear pants.

Men have short hair and beards.

Orthodox Christian priests have long hair and untrimmed beards.

Also, sleep fully clothed.

Demons pretend to be ghosts and aliens.

Don't go into UFO to be healed by evil demons.

Reject new documents and vaccines.

Don't eat sugar and meat.

Take cold showers.

Heresy leads to loss of love. Rapture is a heresy. youtube.com/watch?v=mdvxfuTA0PE You have to hide with Orthodox Christians to escape 666. Reject globalism, UFOs, documents, vaccines, ecumenism, cities, technology, etc.

The only true Christians are people who rejected mark of the beast documents and drink blood of Jesus.

Note, some churches serve antichrist's blood. So, choose wisely.

Read the Book of Revelation.

It's all clear now anyway if you have wisdom to

understand that 2 elongated lines on a barcode is a 6.

Each barcode has 3 double elongated lines.

Hence, it spells 666.

Barcode on documents leads to temporary hell.

Barcode on one's body by isotope rays leads to permanent hell.

According to Vyacheslav Krasheninnikov, 666ed people will

first hide the green 666 with durags and long sleeves, but then openly will walk

with shiny green 666 on their foreheads or wrists.

God gives you a name during baptism.

Devil gives you an anti-name during anti-baptism.

Barcode is Druid black magic curse and a form of mark of the beast just like Social Security.

People who took any number (which is an anti-name given during anti-baptism by the beast) on documents or in computer go to temporary hell;

but those who receive green 666 (given with World Passport with no name on it) on forehead or wrist go to permanent hell.

How not to go to hell?

Give back all these anti-name anti-baptism documents back to the beast

by writing to appropriate authorities. fatheralexander.org

If authorities refuse to cancel these anti-names, then write again (up to three times).

If you wrote to the gov't three times about it, but gov't refused, then God will not send you to hell.

Don't take the microchip. If you already took it, get rid of it because microchipped people will be influenced by computers to take the World Passport (grey plastic card with no name on it).

Don't go into a UFO to be healed by demons. Those who reject 666 will go to heaven. Also, their direct ancestors will be saved from hell.

All who call on the name of the Lord Jesus Christ or sign themselves with sign of the cross during WW3 will be saved. War in Ukraine will last two years (2014 - 2016). Then WW3 will start. Then Tsar will come to power in Russia to protect people from the antichrist. Antichrist will allow all sin. Don't sin. God is merciful but 666 is not forgivable. 666 is given with grey plastic card.

Food stores, prisoners, and police will 666 people too. Don't get new documents. Don't get any surgeries. Don't eat meat. Don't eat fast food. Don't eat junk food.

Pray the Jesus prayer: "Lord, Jesus Christ, Son of God, have mercy on me a sinner."

Don't go into UFO to be healed by evil demons. Feed the pigeons. Give to charity in the name of Archangel Michael. Reject vaccines. Hide with Orthodox Christians to escape mark of the beast.

orthodoxinfo.com/praxis/guidech3.pdf

Antichrist's next target is the Statue of Liberty.

One big shake, one giant step forward, one giant collapse.

You use your spirit to talk to God.

Demons attack soul and body.

Demons live inside clones. Jesus died for all sins committed by all.

Jesus said that you have to drink His blood.

All people have soul, body, and spirit.

In animals, blood substitutes soul.

That's why you're forbidden to drink animal blood.

Animals don't have spirit.

You're forbidden to drink human blood (like during blood transfusion) because sins transfer.

You're told to drink blood of Jesus (because He's sinless) so that your sins are forgiven.

Dogs are not allowed in your home and your church because the Holy Spirit will leave.

One can receive mark of the beast because of cats; so, stay away from cats.

Give to charity in the name of Archangel Michael; he rescues people from hell twice a year (or brings them up a level, that is, to a level with less punishment; eventually, people are freed). Feed the pigeons; when pigeons bow down, people are saved from hell. Birds participate in time creation. It's a sin to kill birds. Dinosaurs live under our level. They will get out through sinkholes and lakes. To kill them, go for their nerves. Save the birds; but kill the dinosaurs. First dinosaur will come out of Volga River in Russia. youtube.com/watch?v=8dub8PF2d8E Since antichrist (born to a 12th generation prostitute, flying, big-nailed, gloved, pale-faced, red-eyed, Satan-possessed since he's 12 years old, homosexual man from the tribe of Dan, who wears blue robe over left shoulder while red/pink robe is underneath just like Jesus, and is surrounded by demons but people see angels of light) is around, there is no need for disputes. Forgive me.

Attachment image
  • hace 5 años

amigo no hagas nada loco por favor. mira esta bien que te guste un personaje ficticio todo el mundo tiene sus gustos pero si tienes depresion necesitas ayuda de tu familia y talvez un psicologo la depresion puede hacer muchas cosas por lo menos yo creo que los mayores casos de sucidio es por la depresion. por favor no te mates pide ayuda. espero que esto te alla ayudado y no hagas locuras.

• ¿Qué te parecen las respuestas? Puedes iniciar sesión para votar la respuesta.
  • hace 5 años

Dios no existe y estas loco y los sueños son Representaciones que cosas no podemos hacer o que quisieramos hacer asi los sueños son debido a tanta mierdad que tienes de ese personaje que no existe

• PANT
    Lv 4
    hace 5 años

que?

¿Aún tienes preguntas? Pregunta ahora y obtén respuestas.